کند,و  زد  اچ  فایل
کند,و  زد  اچ  فایل

کند,و زد اچ فایل

کاهش ترس از ارزیابی منفی ضمنی در افراد دارای اختلال اضطراب اجتماعی

بررسی اثربخشی برنامه اصلاح عزت نفس ضمنی بر افزایش عزت نفس ضمنی و کاهش ترس از ارزیابی منفی ضمنی در افراد دارای اختلال اضطراب اجتماعی

اختلال اضطراب اجتماعی، رایج‌ترین اختلال اضطرابی و سومین اختلال شایع روان‌پزشکی به حساب می‌آید

دانلود بررسی اثربخشی برنامه اصلاح عزت نفس ضمنی بر افزایش عزت نفس ضمنی و کاهش ترس از ارزیابی منفی ضمنی در افراد دارای اختلال اضطراب اجتماعی

اختلال اضطراب اجتماعی
عزت نفس ضمنی
ترس از ارزیابی منفی ضمنی
 IAT
شرطی‌سازی ارزشی زیرآستانه‌ای
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 334 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 148

اختلال اضطراب اجتماعی، رایج‌ترین اختلال اضطرابی و سومین اختلال شایع روان‌پزشکی به حساب می‌آید. امروزه پژوهش‌های بالینی در حوزه بررسی سازوکارهای زیربنایی اضطراب اجتماعی به منظور دستیابی به درمان‌های موثر به خصوص درمان‌های شناختی افزایش چشم‌گیری پیدا کرده است. افراد مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی تداعی‌های خودکار منفی نسبت به خود داشته و به دنبال آن انتظار مورد ارزیابی منفی قرار گرفتن از جانب دیگران را دارند. در واقع عزت نفس ضمنی آن‌ها پایین و ترس از ارزیابی منفی ضمنی‌شان بالاست. هدف پژوهش حاضر بررسی اثربخشی روش شرطی‌سازی ارزشی زیرآستانه‌ای بر افزایش عزت نفس ضمنی و کاهش ترس از ارزیابی منفی ضمنی و ارزیابی اثربخشی این روش بر کاهش سطح اضطراب اجتماعی، از بین رفتن اختلال و عزت نفس آشکار در افراد مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی است. در این پژوهش دو گروه از افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی که در هر گروه 20 نفر به طور تصادفی گمارده شده بودند، قرار گرفتند. در ابتدا هر دو گروه پرسشنامه‌های اضطراب اجتماعی کانور، اضطراب اجتماعی لیبوویتز، عزت نفس روزنبرگ و افسردگی بک را تکمیل کرده، سپس با استفاده از آمایه رایانه‌ای IAT نمره عزت نفس ضمنی و ترس از ارزیابی منفی ضمنی‌شان مورد سنجش واقع شد. در مرحله بعد مداخله شرطی‌سازی ارزشی زیرآستانه‌ای به مدت 3 روز نامتوالی بر روی گروه آزمایش اجرا شد. تمام این مراحل برای گروه کنترل نیز با اجرای مداخله شرطی‌سازی ارزشی زیرآستانه‌ای با محرک خنثی انجام شد. یافته‌های پژوهش نشان داد که شرطی‌سازی ارزشی زیرآستانه‌ای منجر به افزایش عزت نفس ضمنی و کاهش ترس از ارزیابی منفی ضمنی افراد مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی شد. همچنین سطح اضطراب اجتماعی این افراد کاهش پیدا کرد ولی تغییر قابل توجهی در کل اختلال اضطراب اجتماعی و عزت نفس آشکار آن‌ها مشاهده نشد.

 

کلید واژه: اختلال اضطراب اجتماعی، عزت نفس ضمنی، ترس از ارزیابی منفی ضمنی، IAT، شرطی‌سازی ارزشی زیرآستانه‌ای

 فهرست مطالب

عنوان صفحه

 فصل اول: مقدمه

1-1-مقدمه  2

1-2- بیان مساله  4

1-3- ضرورت و اهمیت پژوهش 7

1-4- اهداف پژوهش 10

1-5- تعریف مفهومی اصطلاحات و متغیرها 10

1-5-1- اختلال اضطراب اجتماعی 10

1-5-2- عزت نفس ضمنی 10

1-5-3- ترس از ارزیابی منفی ضمنی11

1-5-4-تداعی‌های ضمنی 11

1-5-6- عزت نفس  12

1-5-7-شرطی سازی ارزشی12

1-5-8- برنامه شرطی سازی ارزشی زیر آستانه‌ای 13

1-6- تعریف عملیاتی متغیرها 13

1-6-1- اختلال اضطراب اجتماعی 13

1-6-2- عزت نفس ضمنی 13

1-6-3- ترس از ارزیابی منفی ضمنی 14

1-6-4- عزت نفس آشکار 14

 فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه

2-1- مبانی نظری  16

2-1-1-اختلال اضطراب اجتماعی 16

2-1-1-1-شیوع اختلال اضطراب اجتماعی 17

2-1-1-2-تفاوت‌های جنسیتی در اضطراب اجتماعی  18

2-1-1-3-سبب شناسی 19

2-1-1-3-1- تبیین‌های روان پویشی 19

2-1-1-3-2- تبیین‌های انسانی نگر و هستی نگر 19

2-1-1-3-3- تبیین‌های رفتاری 19

2-1-1-3-4- تبیین‌های شناختی 20

2-1-1-3-4-1- الگوی طرحواره‌ای بک 20

2-1-1-3-4-2- مدل کلارک و ولز (1995)  22

2-1-1-3-4-3- مدل راپی و هیمبرگ(1995)  23

2-1-1-3-4-4- مدل هافمن و بارلو (2002) 24

2-1-1-3-4-5- تبیین‌های مبتنی بر عوامل فرهنگی- اجتماعی 25

2-1-1-3-4-6- تبیین‌های زیستی 26

2-1-1-3-4-7- مدل کیمبرل (2008) 27

2-1-1-3-4-8- نظریه تکاملی اضطراب اجتماعی گیلبرت 28

2-1-1-3-4-9- مدل راپی و اسپنس (2004)  28

2-1-1-4- راهبردهای درمانی اضطراب اجتماعی 31

2-1-1-4-1-دارودرمانی 32

2-1-1-4-2-روان درمانی 33

2-1-1-4-2-1- رفتاردرمانی 33

2-1-1-4-2-1-1- حساسیت زدایی تدریجی 33

2-1-1-4-2-1-2- مواجهه درمانی 34

2-1-1-4-2-1-3- آموزش مهارت­های اجتماعی 34

2-1-1-4-2-2- شناخت درمانی 35

2-1-1-5-همایندی  37

2-1-1-6-مقایسه با دیگر سازه ها 38

2-1-1-6-1- اختلال اضطراب اجتماعی و کم‌رویی  38

2-1-1-6-2- اختلال اضطراب اجتماعی و آگورافوبیا 39

2-1-1-6-3- اختلال اضطراب اجتماعی و اضطراب طبیعی 40

2-1-1-6-4- اختلال اضطراب اجتماعی و اختلال شخصیت اجتنابی41

2-1-2-عزت نفس 44

2-1-2-1-نظریاتی در باب نگرش خود 44

2-1-2-1-1- دسترس‌پذیری و نیروی تداعی 44

2-1-2-1-2- دیدگاه دسترس پذیری نگرش 45

عنوان صفحه

 2-1-2-1-3- الگوی MODE فازیو 46

2-1-2-1-4- یادگیری تداعی‌گرایانه 46

2-1-3- آستانه‌ها  47

2-1-3-1- ادراک زیر آستانه‌ای 48

2-1-3-2- اثرات ادراک زیرآستانه‌ای 49

2-1-3-2-1- همبسته‌های عصبی 50

2-1-3-2-2- اثرات هیجانی و ارزشی 50

2-1-3-2-3- اثرات معنایی پایه 50

2-1-3-2-4- قضاوت‌های اجتماعی 51

2-1-3-2-5- رفتار  51

2-1-4- فرایندهای ضمنی 52

2-1-5- شرطی سازی ارزشی 53

2-1-5-1- شرطی‌سازی ارزشی و شرطی‌سازی پاولفی 55

2-1-5-2- شباهت‌های شرطی‌سازی ارزشی (EC) و شرطی‌سازی پاولفی (PC) 56

2-1-5-5- رویکردهای نظری شرطی سازی ارزشی 60

2-1-5-5-1- دیدگاه انتسابی 60

2-1-5-5-2- دیدگاه کل‌گرایانه 61

2-1-5-5-3- دیدگاه اسناد نادرست ضمنی 61

2-1-5-5-4- دیدگاه طبقه‌بندی مفهومی 62

2-1-5-5-6- دیدگاه گزاره‌ای 63

2-1-5-6- کاربردهای شرطی سازی ارزشی64

2-2- پیشینه عملی  65

2-3- سوالات پژوهش 78

 فصل سوم: روش پژوهش

3-1- نوع پژوهش  80

3-2-جامعه آماری  80

3-3- نمونه و روش نمونه‌گیری 80

3-4- ابزار پژوهش  81

 3-4-1- پرسشنامه اضطراب اجتماعی لیبوویتز (LSAS)  81

3-4-2- پرسشنامه هراس اجتماعی (SPIN) 82

3-4-3- مقیاس عزت نفس روزنبرگ 83

3-4-4-پرسشنامه افسردگی بک 84

3-4-5- آزمون تداعی ضمنی (IAT) 85

3-4-5- 1- ساخت آزمون سنجش عزت نفس ضمنی (IAT) 85

3-4-5- 2- ساخت آزمون سنجش ترس از ارزیابی منفی ضمنی (IAT) 87

3-4-6- برنامه آموزش شرطی سازی ارزشی زیر آستانه‌ای 87

3-5- روش اجرا  88

3-6- روش تجزیه وتحلیل اطلاعات 89

 فصل چهارم: یافته‌های پژوهش

4-1-آماره‌های توصیفی مربوط به متغیرهای جمعیت‌شناختی 91

4-2- تحلیل توصیفی داده‌ها 93

4-3- تحلیل استنباطی داده‌ها 96

4-3-1- سوال اول  98

4-3-2- سوال دوم  99

4-3-3- سوال سوم  100

4-3-4- سوال چهارم 100

4-3-5- سوال پنجم 101

4-3-6- سوال ششم  102

 فصل پنجم: بحث و نتیجه‌گیری

5-1- بحث و نتیجه‌گیری در مورد سوال اول پژوهش  104

5-2- بحث و نتیجه‌گیری در مورد سوال دوم پژوهش  106

5-3- بحث و نتیجه‌گیری در مورد سوال سوم پژوهش  108

5-4- بحث و نتیجه‌گیری در مورد سوال چهارم پژوهش  109

5-5- بحث و نتیجه‌گیری در مورد سوال پنجم پژوهش  110

5-6- بحث و نتیجه‌گیری در مورد سوال ششم پژوهش  111

 5-7- یکپارچه‌نگری پژوهش 113

5-8- کاربردهای نظری پژوهش 113

5-9- کاربردهای عملی پژوهش 114

5-10- محدودیت‌های پژوهش 114

5-11- پیشنهادهای پژوهش 15

5-11-1- پیشنهادهای کاربردی 115

5-11-2- پیشنهادهای پژوهشی 115

 فهرست منابع و مآخذ

منابع فارسی  116

منابع انگلیسی  120

 پیوست‌ها

برگه اطلاعات و رضایت نامه پژوهش131

پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ132

پرسشنامه اضطراب اجتماعی لیبوویتز133

پرسشنامه اضطراب اجتماعی SPIN 135

پرسشنامه افسردگی بک 136

اسلایدهای مرتبط با آزمون عزت نفس ضمنی139

اسلایدهای مرتبط با آزمون ترس از ارزیابی منفی ضمنی 140

 فهرست جدول‌ها

عنوان صفحه

 جدول 4-1- میانگین و انحراف استاندارد سن در دو گروه آزمایش و کنترل91

جدول4-2- میانگینو انحراف استاندارد تحصیلات در دو گروه آزمایش و کنترل92

جدول4-3- داده‌های توزیع فراوانی وضعیت تاهل در گروه آزمایش 92

جدول4-4- داده‌های توزیع فراوانی وضعیت تاهل در گروه کنترل 93

جدول 4-5- داده‌های توصیفی متغیر نمره عزت نفس ضمنی 93

جدول4-6-داده‌های توصیفی متغیر ترس از ارزیابی منفی ضمنی 94

جدول4-7- داده‌های توصیفی اضطراب اجتماعی94

جدول4-8-داده‌های توصیفی متغیر اضطراب اجتماعی لیبوویتز95

جدول4-9- داده‌های توصیفی متغیر عزت نفس آشکار (روزنبرگ) میانگین 95

جدول4-10- آزمونtمستقل متغیر سن 96

جدول 4-11- آزمونtمستقل متغیر اضطراب اجتماعی  96

جدول 4-12- آزمونtمستقل متغیر اضطراب اجتماعی (لیبوویتز) 96

جدول4-13- آزمونtمستقل متغیر عزت نفس آشکار (روزنبرگ) 97

جدول 4-14- آزمونtمستقل متغیر عزت نفس ضمنی 97

جدول4-15- آزمونtمستقل متغیر ترس از ارزیابی منفی ضمنی 97

جدول4-16- تحلیل کوواریانس یک راهه متغیر عزت نفس ضمنی 98

جدول4-17- تحلیل کوواریانس یک راهه متغیر ترس از ارزیابی منفی ضمنی 99

جدول4-18- تحلیل کوواریانس یک راهه متغیر اضطراب اجتماعی 100

جدول4-19- تحلیل کوواریانس یک راهه متغیر سطح اضطراب اجتماعی 101

جدول4-20- تحلیل کوواریانس یک راهه متغیر عزت نفس آشکار (روزنبرگ) 102

جدول4-21- همبستگی عزت نفس آشکار (روزنبرگ) و عزت نفس ضمنی 102

دانلود بررسی اثربخشی برنامه اصلاح عزت نفس ضمنی بر افزایش عزت نفس ضمنی و کاهش ترس از ارزیابی منفی ضمنی در افراد دارای اختلال اضطراب اجتماعی

دانلود نقش مدرسه در پیشگیری کودک آزاری و غفلت

نقش مدرسه در پیشگیری کودک آزاری و غفلت

مربیان در طول هفته مدرسه در طول سال تحصیلی با کودکان سن مدرسه به طور روزانه می بینند و کار می کنند این واقعیت این متخصصان را در خط مقدم برای شناسایی سوء رفتار احتمالی کودک قرار می دهد این به نفع کودکان و نوجوانان است که مدارس ، آژانس های محلی رفاه کودکان و سازمان های محلی اجرای قانون به همکاری مشترک برای محافظت از جوانان بپردازند این نشریه به منظ

دانلود نقش مدرسه در پیشگیری کودک آزاری و غفلت

نقش مدرسه در پیشگیری کودک آزاری و غفلت
تحقیق روانشناسی
نقش مدرسه پیشگیری غفلت
کودک آزاری
پیشگیری از کودک آزاری
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 81 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 61

مربیان در طول هفته مدرسه در طول سال تحصیلی با کودکان سن مدرسه به طور روزانه می بینند و کار می کنند. این واقعیت این متخصصان را "در خط مقدم" برای شناسایی سوء رفتار احتمالی کودک قرار می دهد.

این به نفع کودکان و نوجوانان است که مدارس ، آژانس های محلی رفاه کودکان و سازمان های محلی اجرای قانون به همکاری مشترک برای محافظت از جوانان بپردازند. این نشریه به منظور کمک به مربیان در درک بهتر مسئولیت های قانونی خود در گزارش مشکوک سوء استفاده از کودک و بی توجهی به آنها و کمک به آنها در درک فرایند ارزیابی اولیه خدمات محافظت از کودکان ساخته شده است. علاوه بر این ، مقررات در قانون برای مدارس و شهرستانها برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات محرمانه گنجانده شده است تا به بهبود روابط بهتر کاری بین دو سیستم مربوطه کمک کند.

دانلود نقش مدرسه در پیشگیری کودک آزاری و غفلت

دانلود کارت ویزیت دو رو لایه باز PSD مخصوص املاک

کارت ویزیت دو رو لایه باز PSD مخصوص املاک

کارت ویزیت دو رو لایه باز PSD مخصوص املاک کارت ویزیت دو رو لایه باز PSD کارت ویزیت کارت لایه باز کارت مغازه فایل لایه باز کارت ویزیت

دانلود کارت ویزیت دو رو لایه باز PSD مخصوص املاک

کارت ویزیت دو رو لایه باز PSD مخصوص املاک
کارت ویزیت دو رو لایه باز PSD 
کارت ویزیت
کارت لایه باز
کارت مغازه
فایل لایه باز کارت ویزیت
دسته بندی فایل های لایه باز و PSD
فرمت فایل zip
حجم فایل 7355 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2

کارت مغازه

کارت ویزیت دو رو لایه باز PSD مخصوص املاک
کارت ویزیت دو رو لایه باز PSD 
کارت ویزیت
کارت لایه باز
کارت مغازه
فایل لایه باز کارت ویزیت
کارت ویزیت دو رو لایه باز PSD مخصوص املاک کارت ویزیت دو رو لایه باز PSD کارت ویزیت کارت لایه بازکارت مغازه فایل لایه باز کارت ویزیت
کارت مغازه

دانلود کارت ویزیت دو رو لایه باز PSD مخصوص املاک

پاورپوینت آسیب های اجتماعی با تاکید بر شبکه های اجتماعی

پاورپوینت آسیب های اجتماعی با تاکید بر شبکه های اجتماعی

دانلود پاورپوینت آسیب های اجتماعی با تاکید بر شبکه های اجتماعی جهت رشته علوم اجتماعی در قالب ۵۶ اسلاید و با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات56
حجم4692 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیعلوم اجتماعی

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت آسیب های اجتماعی با تاکید بر شبکه های اجتماعی جهت رشته علوم اجتماعی در قالب ۵۶ اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

ابداعات بشر و فناوری نوین علاوه بر اینکه موجبات رفاه حال انسان را فراهم می آورد، می تواند آسیب های جبران ناپذیر بر پیکره جامعه و روح و روان انسان وارد آورد. با ورود تکنولوژی و وسایل ارتباط جمعی درخانواده ها، ارزش های اجتماعی خانواده ها تحت تاثیر قرار گرفته و موجب شده تا شاهد تغییراتی در رفتار و گفتمان نسل جوان باشیم. شبکه های اجتماعی مجازی و اینترنت مهم ترین این تکنولوژی ها می باشد که در دنیای امروز ما به گونه ای نفوذ کرده است که نمی توان زندگی بدون آن را تصور کرد، اما همین فضا آسیب های متعددی را با خود به دنبال داشته است که یکی از اصلی ترین این آسیب ها، در محیط خانواده و تغییر سبک زندگی و شکستن مرز باورها و ارزش ها به خصوص در میان بانوان و دختران جوان است، قشری که قرار است مولد و پرورش دهنده نسل های بعدی باشند و با تغییر در هویتشان، می توان هویت نسل ایرانی را استحاله کرد. غرب و حاکمان فضای مجازی برای نیل به چنین هدفی، برنامه ریزی گسترده ای دارند.

 

 


فهرست مطالب
اهمیت پیگیری آسیب های اجتماعی
انواع‌ آسیب‌های‌ اجتماعی
آسیب‌های‌ اجتماعی‌ جدید‌ 
فضای مجازی
شیوه کار فضای مجازی و شبکه های اجتماعی
آسیب شناسی شبکه های اجتماعی
راه های پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دوره آموزشی تعریف و تحلیل پروژه های برنامه نویسی

دوره آموزشی تعریف و تحلیل پروژه های برنامه نویسی

اگر برنامه نویسی رو یاد گرفتید ولی نمیدونید چطوری پروژه های برنامه نویسی رو بنویسید این دوره برای شماست


مشخصات فایل

تعداد صفحات300
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیzip
دسته بندیدوره های آموزشی


توضیحات کامل

راهنمای عملی برای تعریف و تحلیل پروژه های برنامه نویسی


قطعا شما هم با من موافق هستید که یکی از بهترین کارها و تمرین‌ها برای موفق شدن در هر زمینه ای، کار عملی و تمرین زیاد در آن زمینه است. برای مثال کسی بخواهد یک شناگر حرفه‌ای شود قطعا خواندن چند کتاب و فیلم آموزشی شنا به او کمکی نمی‌کند، بلکه باید به داخل آب برود و تمرین کند، ورزش‌هایی مثل بدنسازی را دنبال کند، تکنیک‌های کار با دست و پا و نفس گیری را یاد بگیرد و کارهای عملی زیادی انجام دهد تا به یک شناگر حرفه‌ای تبدیل شود.


برنامه نویسی هم دقیقا به همین شکل است. شما نمی توانید صرفا با خواندن چند کتاب خودآموز برنامه نویسی، به یک برنامه نویس موفق و حرفه ای تبدیل شوید، بلکه برای این کار دقیقا مثل همان شنا و هر مهارت دیگری باید تمرین و کار عملی زیادی را انجام دهید. در این دوره آموزشی با شما، ایده‌های فوق العاده برای یادگیری و تمرین برنامه نویسی را تحلیل می کنیم که مطمئن هستیم با عمل به آنها، نتیجه بسیار مطلوبی خواهید گرفت. در این جهت کار عملی و تمرین به صورت پروژه های تمرینی انجام می شود. برای مثال اگر شما بخواهید در یک زبان برنامه نویسی تسلط پیدا کنید قطعا یکی از بهترین راه‌ها انتخاب و انجام پروژه‌ای تستی و عملی در آن زمینه است.

در زمینه‌ی برنامه نویسی، کار عملــی و تمرین باید از طریق انجــام پروژه های تمرینی انجــام شود. برای مثال اگــر شما بخواهید به یک مبحث خــاص در یک زبان برنامه نویسی تسلط پیدا کنید قطعـا یکـی از بهترین راه‌هـا انتخـاب و انجـام پروژهای تستی و عملـی در آن زمینه است.

مزایای انجام پروژه چیست؟

شاید این سوال پیش بیاد چرا نحوه تعریف و ساخت پروژه و تمرین از این طریق را یاد بگیریم. در بخش پایین به صورت دقیق در این مورد صحبت می کنیم و توضیح خواهیم داد بعد از گذارندن این دوره آموزشی، چه سودی و مزایایی نصیب شما خواهد شد.

تجربه همه چیز است!

یکی از اصلی ترین مزایای انجام پروژه کسب تجربه در زمان انجام پروژه است. تجربه مهمترین چیز در زمینه حرفه ای شدن است. شما زمانیکه یک پروژه را برای تمرین انتخاب می کنید که مثلا تا آخر هفته پروژه ی تمرینی خود را به پایان برسانید، در طول هفته اگر خوب کار کنید، به اندازه چندین هفته می توانید کسب تجربه کنید.

شاید برایتان سوال باشد که چطور انجام پروژه به تجربه شما می‌افزاید؟ پاسخ این سوال اینست که در حین انجام پروژه با سوالات و مشکلات بسیاری مواجه خواهید شد و قطعاً در صدد رفع این مشکلات بر خواهید آمد. در حین رفع کردن این مشکلات و رسیدن به نتیجه دلخواهتان یک تجربه ارزشمند به مهارت های شما اضافه می شود به این صورت که اگر در آینده به مشکلی از همین نوع برخوردید چون قبلاً آن را رفع کردید هیچ نگرانی درباره آن ندارید و به راحتی با آن کنار می آیید.


همینطور اعتماد به نفس شما افزایش پیدا می‌کند زیرا معتقد هستید که همه مشکلات و مسائل را می‌توان به راحتی حل کرد در مبحث تجربه، صحبت فقط از مشکلات نیست شاید شما بخواهید یک الگوریتمی خاصی برای بخشی از برنامه خودتان بنویسید ولی منطق انجام آن را بلد نباشید در همین زمینه جستجو می کنید، سوال می پرسید، فکر می کنید آزمون و خطا می کنید و نهایتا به راه حل انجام آن دست پیدا می کنید. در این حین که شما برای یافتن پاسخ سوال خود تحقیق و بررسی می کردید علاوه بر یادگرفتن چیزهای جدید، اگر در آینده نیاز به همان الگوریتمی که قبلا طراحی کردید داشته باشید باز هم به راحتی آن را طراحی و پیاده سازی می کنید.

در دوره آموزشی تعریف و تحلیل پروژه های برنامه نویسی، هم خود شما تجربه کسب می کنید و هم تجارب چندین ساله یکی از بهترین برنامه نویسان ایران را در تجزیه و تحلیل پروژه می بینید که همین نحوه آنالیز کردن، پنجره ای جدید به دنیای زیبای برنامه نویسی است.

برای مبتدیان از پروژه‌های کوچک شروع کرده ایم

اگر برنامه نویس مبتدی هستید هرگز پیشنهاد نمی شود در همان ابتدای کار به سراغ پروژه‌های حرفه ای بروید بلکه کم کم و از پروژه‌های کوچک شروع کنید تا مهارت شما افزایش پیدا کند و سپس به سراغ پروژه‌های حرفه‌ای‌تر بروید.

ما در این دوره آموزشی بزرگ فکر کرده‌ایم ولی کوچک شروع کرده ایم و تکامل را در انجام پروژه رعایت کردیم. برای کسانی که تا الان هیچ پروژه ای را اجام نداده اند سعی شده است پروژه های تمرینی کوچک تعریف شود و کم کم کار را توسعه داده ایم تا در مرور زمان نسبت به قبل رشد کنید و به رو به حرفه ای شدن قدم بردارید.

تمرینات اساسی یک برنامه نویس در هر سطح

در این دوره آموزشی، ما سه سطح مختلف (مبتدی، متوسطه و پیشرفته) را معرفی کردیم و در هر سطح تعداد زیادی پروژه را تعریف و نحوه برنامه نویسی هر پروژه را از ابتدا تا انتها مورد بررسی قرار داده ایم. یعنی سعی کردیم ساختار شکل گیری برنامه ها در قسمت های مختلف را بررسی و آموزش دهیم.

و نکته جالب در مورد این دوره آموزشی اینست که علاوه بر سطح بندی آموزشی که در بخش سرفصل می توانید مشاهده کنید برای هر حوزه برنامه نویسی پروژه های مختلفی را معرفی کردیم. تعریف، تجزیه و تحلیل پروژه ها در حوزه های وب، موبایل و ویندوز مورد بررسی قرار گرفته است.

  • 10 پروژه در حوزه طراحی سایت، بخش فرانت اند
  • 9 پروژه در حوزه طراحی سایت، بخش بک اند
  • 8 پروژه در حوزه برنامه نویسی موبایل
  • 12 پروژه در حوزه برنامه نویسی ویندوز و دسکتاپ

39 پروژه در این دوره آموزشی، مورد بررسی قرار گرفته اند و هر پروژه به صورت جدا ابتدا تعریف شده و بعد نحوه شکل گیری آن به صورت جز به جز، آموزش داده شده است.

برای هر پروژه، چه چیزهایی مورد بررسی قرار گرفته است؟

برای اینکه بدانید ما چگونه پروژه های مختلف را برای شما آماده کردیم و با دیدن فیلم هر پروژه، چه چیزهایی یاد خواهید گرفت در بخش زیر به صورت لیست توضیح داده ایم.

  • تعریف پروژه به صورت دقیق
  • بررسی ساختار شکل گیری برنامه و پروژه
  • بررسی اجزای به کار رفته در پروژه
  • بررسی الگوریتم ها، دستورات مثل حلقه ها، شرط‌ها و ...
  • نحوه آنالیز، تجزینه و تحلیل هر پروژه به صورت دقیق و حرفه ای

[dw-note color="orange"]این دوره آموزش کدنویسی و برنامه نویسی نیست. در این دوره پروژه های برنامه نویسی مختلف در حوزه های مختلف را آنالیز می کنیم.[/dw-note]

[dw-note color="green"]یعنی کسی که طراح سایت است می تواند از پروژه های بخش موبایل یا ویندوز استفاده کند. یا کسی که موبایل کار می کند باز می تواند از پروژه های حوزه های دیگر استفاده کند چون در اینجا بحث تجزیه و تحلیل است نه کدنویسی.[/dw-note]


[dw-note color="red"]برای اطمینان از کیفیت دوره، 3 جلسه از این دوره را به صورت رایگان برای شما در بخش زیر قرار دادیم که با خیال راحت بتوانید دانلود و از کیفیت عالی این دوره اطمینان پیدا کنید.[/dw-note]


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود